سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت طرح اندیشان پویا

نرم افزار حسابداری مالی

سیستم حسابداری به کسب و کارها اجازه میدهد تا انواع تراکنش های مالی را پیگیری کنند و قادر به تولید انواع گزارش های آماری جامع و واضح است. نرم افزار حسابداری پویا، بخش عمده ای از وظایف حسابداری مانند ثبت تراکنش های مالی، محاسبه مالیات و ایجاد فاکتورها را خودکار میکند و میتواند فرآیند حسابداری را ساده و دقیق کند نرم افزار حسابداری پویا امکان دریافت، دسته بندی و یکپارچه سازی اطلاعات مالی را با دیگر سیستم ها به صورت خودکار امکان پذیر می نماید همزمان با گسترش کسب و کارها، دادههای مالی نیز پیچیده تر میشود و مدیریت حسابها توسط صفحات اکسل، وقتگیر و مستعد خطا خواهد بود. با رشد کسب و کار به یک راه حل حسابداری نیاز خواهید بود، به همین دلیل برای دادههای پیچیده مالی با قوانین حاکم، صاحبان مشاغل باید از نرم افزار حسابداری مناسبی بهرهمند شوند. با توجه به نیاز مبرم به صدور صورتحساب اولیه یا محاسبات مالیاتی پیچیده و مدیریت و نگهداری داده های مالی، یک و یا نرم افزار حسابداری ابزاری ضروری برای کسب و کارها به حساب می آید. همچنین به مدیریت مشتریان، تطبیق حسابهای بانکی و ایجاد گزارشهای مالی شفاف نیز کمک میکند.

نرم افزار حسابداری انبار

اطلاع از وضعیت و موجودی کالاها یکی از مهمترین جنبه های مدیریت یک مجموعه است. اگر حسابداری مغز و کنترل کننده جریان مالی کسب و کاراست بدون شک انبارداری نقش قلب و توزیع و کنترل کننده جریان گردش کالا را بر عهده دارد. الزام وجود نرم افزار انبار در کسب و کارهایی که با کالا سر و کار دارند بدیهی است داشتن یک نرم افزار حسابداری انبار دقیق و کارآمد میتواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر کند تا درباره خریداری مجدد و سایر موضوعات آسانتر تصمیم گیری کنند.

نرم افزار انبارداری به شما کمک میکند تا تمامی عملیات ثبت موجودی کالا و حساب تأمین کنندگان را نیز به راحتی انجام دهید.به طور کلی بهترین نرم افزار حسابداری انبار، نرم افزاری می باشد که به بهترین شکل ممکن نیاز های مدیریت انبار با به خوبی پاسخگو باشد ، همیشه و در همه حوزه کاری ، مشتریان حرف اول را در تجارت موفق می زنند و این موضوع بدین معنا است که تامین خواسته های مشتری برای کارفرما باید در اولویت قرار بگیرد ، داشتن رضایت مشتری موجب بازگشت بهتر و سریع تر سرمایه های کارخانه و سازمان ها می شود و موجب خوشحالی و جذب مشتریان به انبارداری ها می شود ، از طرفی هم مشتریان جدید نیز به طرف شما خواهند آمد نرم افزار حسابداری پویا شرایطی را برای شما فراهم می کند که مشتریان محترم در سال های اول خرید نرم افزار حسابداری خیالشان از بابت آموزش ، به روز رسانی و پشتیبانی نرم افزار حسابداری خریداری شده راحت باشد .

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزارحقوق ودستمزد یک سیستم جامع کاربردی برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است این نرم افزار به شما کمک میکند تا اطلاعات کارمندان را ثبت و فایلهای بیمه و مالیات را بهراحتی تهیه کنید. شما با داشتن نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد میتوانید علاوه بر ارسال لیست بیمه و حقوق، محاسبات پایان سال مثل عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی را انجام دهید. در ضمن امکان پرداخت گروهی حقوق با استفاده از خروجیهای مورد پذیرش بانکها نیز وجود دار انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

ابزارهایی هستند که به کمک آنها میتوان نیروی انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان مدیریت نمود. این سیستم منابع انسانی بستری است که کارکنان بدون داشتن استرس و نگرانی از آینده شغلی میتوانند استعداد خود را نشان دهند. در ضمن کارفرمایان نیز میتوانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نماین مانند سایر حوزه های مدیریت، منابع انسانی هم نیازمند نرم افزار است. استفاده از این نرم افزار ها باعث آسان تر شدن کار ها و افزایش بهره وری میشود

نرم افزار مدیریت منابع انسانی تمام نیازهای کارفرما برای مدیریت منابع انسانی خود را شامل میشود و از طرفی کارکنان را نیز دریافته و برای افزایش رفاه حال آنها ماژولهای متعددی دارد. به این شکل کارکنان از محیط و شرایط کاری خود احساس رضایت کرده و درست در جایی مشغول به فعالیت میشوند که به نیازهای روانی آنها، درست به اندازه نیازهای مالیشان اهمیت میدهند

نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی

در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، مجموعه ای از ابزارها، بانکهای اطلاعاتی، سرویسها و نرم افزار برای تبادل اطلاعات بین مودیان مالیاتی و سازمان امور مالیاتی کشور با نام ;سامانه مودیان مالیاتی طراحی و پیاده سازی شده است.

سامانه مودیان مالیاتی ، سامانه ای می باشد که از طریق ورود به سایت آن، مودیان مالیاتی مشمول را قادر می سازد تا برای ثبت نام، ارسال صورت حساب الکترونیکی و اتصال پایانه های فروشگاهی خود با کمک نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی اقدام کنند. تمامی صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی موظف هستند که در این سامانه ثبت نام کنند ارسال صورتحساب ها در سامانه مالیاتی از ابتدای سال 1402 باتوجه به فراخوان های ارسال شده برای تمام مودیان مالیاتی اجباری است.

بنابراین اگر مودیان نتوانند با سامانه مودیان مالیاتی کار کنند و نخواهند به صورت مستقیم صورتحساب ها را در سامانه مالیاتی ارسال کنند، لازم است که ارسال صورتحساب های خود را به معتمدین مالیاتی بسپارند.

البته ناگفته نماند که ارسال صورتحساب ها از طریق معتمد مالیاتی برای شرکتها هزینه بر خواهد بود. زیرا باید هزینه خدمات را به معتمد پرداخت کنند. نرم افزار سامانه مودیان پویا به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش مالیاتی، کارهای مربوط به فاکتورهای رسمی خود را انجام داده و فاکتور فروش صادر کرده و آن را به سامانه مودیان مالیاتی ارسال نمایید. نرم افزار سامانه مودیان مالیاتیدارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور برگشت از فروش از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، کالاها و خدمات را تعریف کرد.